مشتری گرامی آپشاپ
جهت ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه لطفا قبل از تماس با پشتیبانی و مکاتبه با خدمات پس از فروش آپشاپ محتوای این صفحه را با دقت مطالعه بفرمایید.
تلاش همکاران ما در مجموعه آپشاپ اینه که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما عزیزان برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید تصمیم به بازگرداندن کالا جهت تعویض یا تغییر سایز کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفتهایم که با آسودگی خاطر در بعد از دریافت کالا نسبت به تعویض سایز یا در شرایطی نسبت به تعویض کالا اقدام نمایید
چه کالاهایی شرایط بازگشت و تعویض دارند؟
کلیه محصولات موجود در سایت، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا هستند.
یعنی در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.
پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه کالا و محصول خریداری شده خراب یا دارای مشکل و ایراد فنی و ظاهری بود، و یا مشکل سایز داشتید میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به کارشناس خدمات پس از فروش که شماره مکاتبه با وی در پایین همین صفحه است، اطلاع دهید. پس از 24 ساعت فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.
کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت کالا نمیشوند.
شرایط بازگشت کالا و تغییر سایز
جهت ارتباط با بخش خدمات پس از فروش، میتوانید به شماره 09022903390 درتلگرام یا ایتا پیام ارسال نمایید. و یا پیامک ارسال کنید
در قالب پیام "متنی"، شرح مختصری از علت درخواست بازگشت کالا به همراه کد، اطلاعات سبد خرید و عکس محصول خود را ارسال کنید.
در تلاش خواهیم بود تا حداکثر پس از 1 روز کاری به پیام مشتری پاسخ دهیم.
پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش ما، هماهنگیهای لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
کارشناس خدمات پس از فروش ، طی 2 الی 3 روز کاری پس از دریافت کالا، نتیجه کارشناسی مجموعه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
شرایط انصراف از خرید
در صورتیکه کالا برای مشتری ارسال شده باشد امکان انصراف از خرید منتفی میباشد و نهایتا قبل از ارسال میبایست انصراف به کارشناس خدمات پس از فروش اطلاع داده شود مبلغ کالا تا ۴۸ ساعت پس از انصراف به حساب مشتری مسترد میگردد
هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ما باشد، صرفاً هزینه ارسال به عهده ما خواهد بود
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا برای ما ارسال شود.
در صورت نیاز به تعویض سایز یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
اگر ساکن شهری جز مشهد هستید برای بازگشت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نماییدهزینه .پست ویژه و تیپاکس و ....توسط آپ شاپ پرداخت نمیگردد